vineri, 15 octombrie 2010

Sarpele casei

Fiecare casa isi are norocul ei, infatisat printr-un SARPE. SARPELE CASEI ORI CEASORNICUL DE CASA. Sarpele casei e intocmai ca un sarpe obisnuit,doar ca e de culoare alba din pricina ca traieste la intuneric in zidurile casei. Cine asculta atent in timpul verii, punandu-si urechea lipita de peretele CASEI DE LUT SAU DE VALUGA ,aude un ticait ca de ceasornic. Ticaitul acesta e facut de sarpe, ce bate cu coada sa in perete. Sarpele casei e BLAND,NU MUSCA, NU FACE NICI UN RAU; ba, in unele case e atat de bland, incat vine si mananca din blidul cu lapte al copiilor.

Fiecare casa isi are sarpele ei si chiar fiecare om. El aduce NOROC CASEI si de aceea NU TREBUIE OMORAT,CA NU E BINE! Cine isi omoara sarpele isi omoara norocul. Daca sarpele fuge de la casa, ea va ramane PUSTIE, sau are sa moara cineva din acea casa.

5 comentarii:

  1. ce frumos!:) presupun ca de acum incolo cand am sa ma simt mai trista si deprimata am sa ma gandesc ca-n perete e sarpele meu ce-mi aduce noroc... poate as ava fi mai usor sa trec peste ceea ce ma framanta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. blid ma??? se zice farfurie mama ei de treaba!

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut si eu sarpele casei ce se intampla?

    RăspundețiȘtergere