marți, 1 martie 2011

Povestea unui prieten.

Salut! numele meu e Quil,intr-o noapte ies linistit afara sa fumez o tigara cand am fost atacat...de ce? nu stiu...dintr-o data am fost luat la bataie,dar nu am putut vedea nimic...nu am putut vedea cu cine ma bat..parerea mea era cineva malefic.De mic copil aveam probleme de genu pana la varsta de 3 ani..la fel si mama mea a fost atacata de cineva cu o identitate malefica..a simtit o stransoare in gat si nu putea respira si a auzit o voce care ii se adresa spunand "da-mi copilul ca de nu o sa mori" cumva a reusit sa scape...dar nu sa intamplat doar o data..maica-mea sa dus la un preot si i-a povestit intamplarile..si preotul i-a zis..pana cand copilul tau va avea varsta de 3 ani o sa patesti lucruri necurate..si asa a fost.Toate bune si frumoase pana cand ghinionul apare din nou..dar de data asta pe surioara mea,a fost vrajita de bunica din partea tatalui..Mama si cu mine am gasit in perna surioarei ata neagra, o aschie din lada de mort, boane de porumb negre, si unghii mari si ascutite. Ghinionul nu se va opri aici..va fi mereu unde voi fi eu!

Quil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu