luni, 2 august 2010

efecte:)))

Deci, urmream un forum cu discutii despre legenda lui Bloody Mary in care un usher a postat ritualul de chemare a acesteia...Acesta era curios daca incearca cineva sa invoce acest spirit :dupa cum spunea el "Postati mai jos care ati incercat (daca mai traiti)..."
A primit multe raspunsuri dar nu a incercat nimeni decat un singur curajos care bineinteles ca a luat aceasta legenda in gluma...
Iata ce a raspuns usherul :)) :"
Am încercat eu... m-a luat căcarea spontană... becu` fiind închis, n-am nimerit veceu`... am dat-o pe mine!" :)))
Deci daca cineva este curios sa incerce sa invoce spiritul lui Bloody Mary atunci sa se astepte la un astfel de efect :)))))

Apropo...mi sa parut foarte amuzant si nu m-am putut abtine sa nu postez..( totusi aceasta este o gluma...deci nu o luati in serios):))

Un comentariu:

  1. toti zic de bloody mary, da nimenea nu spune nimica de maria pe rosu a nostra, autohtona!

    RăspundețiȘtergere