luni, 26 iulie 2010

Cadou din mormant.

Imi aduca aminte o intamplare ciudata de acum cativa ani cand eram in scoala generala.
Totul sa petrecut in noaptea de Craciun cand eu si o colega mergeam la un prieten in vizita, (Colega mea a suferit enorm din cauza ca mama ei murise intoxicata in camera in timp ce dormea cu o luna inaintea craciunului). Pe drum, am trecut pe langa o casa parasita iar pe manerul de la poarta era agatata o punga de cadouri in care erau 2 ciocolati si cateva cosmetice.

Care era probabilitatea ca o fata care si-a pierdut mama de curand sa gaseasca o punga de cadouri chiar in noaptea de craciun?
Sunt de parere ca acesta a fost un semn de la mama acesteia, stiind ca fata ei nu are aproape pe nimeni in noaptea de craciun, sau poate era doar o coincidenta.
Semnele sunt prezente peste tot iar parintii si apropiatii iti sunt aproape chiar si de dupa mormant...

Aceasta este o intamplare adevarata care a marcat-o atat pe colega mea cat si pe mine.

4 comentarii:

  1. am mai auzit de asemenea situatii,cand spiritul unui parinte (sau al unei persoane apropiate) incearca sa-si protejeze copilul(prietenul,ruda) sau sa-i fie alaturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. faza e ciudata, faina, creepy, si induiosatoare. toate in acelasi timp. Si eu stiam de astfel de situatii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Colegata nu ere tata?:D

    E tare intamplarea.Si chiar cred ca e adevarata :) Si eu si verisoara mea avem o asemenea poveste. Doar ca nu de bine :-<.

    RăspundețiȘtergere